1° Γυμνάσιο Ηρακλειου
Μια Ξεχωριστή Βιωματική Δράση:
Ο Φαρμακοποιός Λευτέρης Βαρβεράκης Κοντά στους Μαθητές της Γ' Τάξης!

Με ιδιαίτερη χαρά, περηφάνια και συγκίνηση,
το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου "Καπετανάκειο" υποδέχτηκε έναν δικό του άνθρωπο,
έναν εκλεκτό απόφοιτο του σχολείου μας, τον Φαρμακοποιό κ. Λευτέρη Βαρβεράκη.
Ο κ. Βαρβεράκης ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στο κάλεσμά μας, πραγματοποιώντας μια εξαιρετικά σημαντική και επίκαιρη ενημερωτική δράση για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ' Τάξης
Η επίκαιρη αυτή ενημερωτική δράση οργανώθηκε με πρωτοβουλία του διευθυντη μας κ. Καγιαμπάκη Μανόλη και της σχολικής νοσηλεύτριας, δις. Στέλλας Σταγάκη, (θέλουμε Ρεθυμνίωτη) στο πλαίσιο της μέριμνας του σχολείου για την αγωγή υγείας των παιδιών. Ο κ. Βαρβεράκης επέστρεψε στα παλιά του θρανία με έναν νέο, σπουδαίο ρόλο, για να επιμορφώσει με μεγάλο ενθουσιασμό τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ' Τάξης.
Με άμεσο, επιστημονικό αλλά και απόλυτα κατανοητό τρόπο, συζήτησε με τα παιδιά για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την υγεία και την καθημερινότητά τους:
- Αλόγιστη χρήση φαρμάκων: Οι κίνδυνοι από την κατάχρηση σκευασμάτων και ιδιαίτερα των παυσίπονων.
- Συμπληρώματα & Αναβολικά: Οι πραγματικές επιπτώσεις της χρήσης τους στον αναπτυσσόμενο οργανισμό.
- Σεξουαλική υγεία: Έγκυρη ενημέρωση γύρω από τα θέματα της αντισύλληψης.
Η συμβολή του κ. Βαρβεράκη ήταν καθοριστική. Το γεγονός ότι υπήρξε και ο ίδιος μαθητής στα ίδια θρανία δημιούργησε ένα κλίμα εμπιστοσύνης και οικειότητας. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενθουσιώδης, με ποικίλες ερωτήσεις και ζωντανό διάλογο που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τους μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Τον ευχαριστούμε θερμά από καρδιάς Δεν ανανεώνουμε απλώς το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά, αλλά δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες δράσεις, προσφέροντας και στους επόμενους μαθητές μας τα εφόδια για μια υπεύθυνη και υγιή ζωή.
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, το 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου "Καπετανάκειο" υποδέχτηκε τον κ. Λευτέρη Βαρβεράκη, Φαρμακοποιό και εκλεκτό απόφοιτο του σχολείου μας. Η επίκαιρη αυτή δράση οργανώθηκε με πρωτοβουλία της σχολικής νοσηλεύτριας, κ. Στέλλας Σταγάκη, στο πλαίσιο της Aγωγής Yγείας.
Ο κ. Βαρβεράκης επέστρεψε στα παλιά του θρανία με έναν νέο, σπουδαίο ρόλο, για να επιμορφώσει με μεγάλο ενθουσιασμό τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ' Τάξης. Με άμεσο, επιστημονικό αλλά και απόλυτα κατανοητό τρόπο, συζήτησε με τα παιδιά για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την υγεία και την καθημερινότητά τους:
- Αλόγιστη χρήση φαρμάκων: Οι κίνδυνοι από την κατάχρηση σκευασμάτων και παυσίπονων.
- Συμπληρώματα & Αναβολικά: Οι πραγματικές επιπτώσεις τους στον αναπτυσσόμενο οργανισμό.
- Σεξουαλική υγεία: Έγκυρη ενημέρωση γύρω από τα θέματα της αντισύλληψης.
Η συμβολή του ήταν καταλυτική, αφού η κοινή του αφετηρία ως παλιός μαθητής του «Καπετανακείου» δημιούργησε κλίμα εμπιστοσύνης.
Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενθουσιώδης, με ποικίλες ερωτήσεις και ζωντανό διάλογο που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τους μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Τον ευχαριστούμε θερμά από καρδιάς για τον χρόνο, τη θετική του ενέργεια και τις πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε μαζί μας.
Ανανεώνουμε με χαρά το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά, συνεχίζοντας να προσφέρουμε στους μαθητές μας εφόδια για μια υπεύθυνη, χαρούμενη και υγιή ζωή.







