1° Γυμνασιο Ηρακλείου
Πρόγραμμα Πρόληψης και Ενημέρωσης
για Θέματα Εξαρτήσεων

Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης το σχολείο μας υλοποίησε μια ξεχωριστή δράση πρόληψης και ενημέρωσης σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων (ΕΟΠΑΕ), στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μας δράσεων για την ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών μας. Η δράση οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Διευθυντή μας, κ. Καγιαμπάκη Μανόλη, και της σχολικής νοσηλεύτριας, κ. Σταγάκη Στέλλας.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, δημιουργικό διάλογο και ενεργή συμμετοχή, οι μαθητές της Α΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν το σημαντικό θέμα της πρόληψης των εξαρτήσεων με τρόπο ουσιαστικό, άμεσο και ανθρώπινο. Η ανταπόκριση και το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν συγκινητική και απέδειξαν, για ακόμη μία φορά, πόσο σημαντικό είναι να δίνουμε χώρο στη συζήτηση, στην έκφραση και στην ενδυνάμωση των νέων ανθρώπων.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στις κυρίες Λιοδάκη Αθηνά, Αργυράκη Κατερίνα και Κατζέ Υπαπαντή για την ευαισθησία, τη γνώση και την αγάπη με τις οποίες αγκάλιασαν τα παιδιά μας. Η παρουσία και η προσφορά τους αποτέλεσαν πολύτιμη εμπειρία για όλους μας.
Ευχόμαστε αυτή η όμορφη συνεργασία να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με κοινό στόχο τη στήριξη και τη φροντίδα των μαθητών μας.




